Tråd: Soyaprodukter
Vis enkelt innlegg
Gammel 05-01-06, 20:33   #2
dingpot
Seniormedlem

dingpot sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Rogaland
dingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressurs

Sv: Soyaprodukter

Jeg er fan av soyaprodukter. Har brukt masse soyamelk (jeg liker det veldig godt, og det er mye proteiner, KH varierer), soyarømme (denne er god i ostekake også), soyaoghurt (dette er ikke helt yoghurt da...), og soyafløte (brukt mest i te og i sauser). Bruker soyaprotein, soyabiter (funker i gryteretter, taco, pizza osv. Krydre den som du vil). Tofu er spesiell på smak. Jeg liker den marinerte best. Soyamozarella (tror det var denne jeg har prøvd) er ganske god . Har brukt den på pizza og knekkebrød.

Sambo liker bedre rismelk enn soyamelk, men jeg foretrekker soyamelken. Ellers finnes det også havremelk, men soyamelka har minst KH og mest proteiner.

Ingenting er umulig -det umulige tar bare lenger tid. Namaste

"Hvis du gjør som du alltid har gjort, får du som du alltid har fått"
dingpot er avlogget   Min kostholdsfilosofi: naturlige råvarer/lavkarbo Svar med sitat