Vis enkelt innlegg
Gammel 06-07-12, 19:32   #19
Zillah
Seniormedlem

Zillah sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Juliskravling 30+

Eg var faktisk på Polet i dag - det er vel ikkje den businessen eg frekventerer mest, akkurat, men eg var no i same bygget og hadde lyst på vin. Syntes eg kunne unne meg såpass no når det vart noko som til forveksling likna sommar. Er spør alltid, og vi kom fram til ein raud og ein kvit som var lite sukker i. Eg har tidlegare prøvd kvitvinen Dunavar (Ungarsk) som eg likte godt og grüner veltliner er også fin, men i dag blei det Trulli Chardonnay fra Puglia (Italia 2011) og Robert Vic cuvée sélection pays d'oc (Frankrike 2011) som havna i korga. Nippar til den raude i skrivande stund. Fantastisk farge - smaken klarer eg ikkje heilt gjengi no, eg har nettopp pussa tennene og det øydelegger fullstendig for vinsmaking

Av desse to vinane har den raude 2g/liter og den kvite så lite som 0,3g/liter! Har ikkje smakt den kvite enda da, så kan ikkje uttale meg om smaken. Kjøpte dei for kosevin.

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat