Vis enkelt innlegg
Gammel 07-07-12, 12:14   #201
mayliss1979
Juniormedlem

Medlem siden: Dec 2011
Hvor: Oslo
Alder: 45
mayliss1979 er på en erverdig vei

Sv: Hva handler lavkarbere på harrytur i Sverige?

Vi handler jevnlig i Sverige og jeg har funnet noen favoritter opp gjennom årene. Nå er jeg fersking på lavkarbo da så jeg utelukker det jeg før pleide kjøpe som ikke duger nå lengre

Karbonadedeig - fryser ned i mindre porsjoner(ca 400gr pr porsjon).
Bacon
Baconterninger i bøtter og spann - fryser også ned i små porsjoner, nydelig å sprøsteke og ha i omelett eller i salat!
Biff - gubben foretrekker entrecote så det hender vi river med oss noe slik også, syns Maxi Mat og Eurocash begge har OK utvalg her. Eventuelt kjøtthallen i Töcksfors.
Kosttilskudd
Hygieneartikler(ikke at det har noe med lavkarbo å gjøre hehe...)
Kalkunbryst
Kyllingvinger(favoritten er buffalo wings - små klubber som er nydelige som snacks av og til)
Kyllingfileet - ikke ofte jeg kjøper men det hender jeg får dilla
Strimlet svinekjøtt - kjøper i mengder, har skikkelig dilla på lavkarbogyrosretten ei venninne lærte meg, moms!!
And har jeg veldig lyst til å kjøpe men har ikke turt enda, er usikker på om jeg får til å lage det... En vakker dag!
Gräddost - kjøper 500gr, 1kg blir litt mye selv for oss ostomane..
De har forøvrig en ost med chiliflakes i, jeg husker ikke hva den heter men den er utrolig god. Osten er som en gräddost

Ellers går vi alltid grundig gjennom påleggsdisken, frysedisken og kjøttdisken generelt på jakt etter gode tilbud og om de har noe spennende da.

mayliss1979 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat