Vis enkelt innlegg
Gammel 08-07-12, 10:16   #14
Nordmørsloppa
Seniormedlem

Medlem siden: Aug 2011
Nordmørsloppa er virkelig snillNordmørsloppa er virkelig snillNordmørsloppa er virkelig snillNordmørsloppa er virkelig snill

Re: Sv: Re: Sv: Lett å komme i ketose?

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Den svenske forhandleren er kjempegrei mhp spørsmål og sånt, og veldig ivrig etter å spre produktet også i norge.
Jeg skal bruke denne fruktbarhetsappen + digitalermometer med to decimaler i tillegg for å holde rede på eggløsning - når det kan lønne seg å være ekstra forsiktig.
https://play.google.com/store/apps/d...=search_result
... så var det bare å vente på mensen da. (Mistet den på progesteron-pilla, så det blir spennende når jeg får igjen mens og eggløsning... )

Jeg var overbevist og fast bestemt på en hormonfri løsning, da jeg ikke liker å tilføre kroppen hormoner... Men legen var like bestemt på at det ikke fantes noe alternativ som var hormonfritt. Pessar var uaktuelt pga at jeg ikke har født barn, og fare for å lage arrvev i fødselskanalene.
Men dene tappe-greia du linket til fortalte han ikke noe om. det er sikkert nytt for de fleste leger vil jeg tro?
Skal se hvordan det går med disse minipillene nå, også har jeg det i bakhånd. Så langt har jeg fått kviser( som jeg trodde jeg var kvitt for godt etter jeg la om kostholdet til paleo/PB)
Ellers kjenner jeg meg litt oppblåst. Jeg vil tro at det kommer av p-pilla.

Loppas Journal
Nordmørsloppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Whole30 Svar med sitat