Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?
Opprinnelig lagt inn av Tarato, her.
Ha ha ha; hørte heiaropene i morges da jeg var på styrketrening. Har vært i masse aktivitet i dag: skrittelleren står på drøye 10000 skritt, men jeg skjønner ikke hvor de kommer fra... Deilig med ferie i alle fall; nyter litt sommervarme nå og tusler rundt i shorts. Nå er det på med litt finere klær; vi er bedt bort på grillings i kveld. Nyyyter hverdagen! Gjør det dere også 
De er så flink nyter dagene, spesielt når det er så flott som det er nå! Startet med super green drikken på fredag. Kan ikke si jeg merker stort ennå, men skal ikke starte så brått med dette står det. Øke gradvis....ja, ja, og jeg som pangstartet med trippel dose, minst! 
Vi har en lang og bratt bakke bak huset vårt, på vei mot et fjell. I fjor, da jeg prøvde meg på den, etter å ikke vært i stand til gå noe som helst, måtte jeg stoppe hver tiende meter, dvs ca 10-15 stopp. I dag, så stoppet jeg 1 gang!!! Det var fantastisk! "skylder" på yogaen! Den har hjulpet meg veldig, den har gitt oksygen til muskler og celler og gjort meg mye bedre på bare et halvt år.
Jeg ble så glad ser virkelig lyset i tunnelen nå
Ha en fin søndagskveld og nyt ferien til fulle!
|