Nå har det vært stille nok her en stund så jeg slenger ut litt "agurkbilder". Ikke har jeg kommet langt, og har sikker godt over 60 kg igjen før jeg er der jeg vil være - MEN jeg kan se en viss forskjell på før og etter bildet, så jeg slenger det ut her Forklaringen til bildet er: I april i år begynte jeg på lavkarbo igjen etter fødsel og graviditet. Jeg har en mistanke om at jeg trekker inn magen på bildet, slik at den dårlige samvittigheten skulle bli litt mindre... I Mai hadde jeg da nesten holdt på i 6 uker og INGEN forskjell syntes jeg. Bildet er tatt med treningsklær rett etter en økt, og jeg følte meg smashing.. 17. Mai og pinsen røk hele opplegget, jeg var lei av å ikke få den fremgangen jeg forventet meg og fristelsene ble for store. Stort sett hele juni gikk med i både dåp og konfirmasjon, og du kan vel si at jeg var god på å forsyne meg av kakene... Mandag 25. Juni begynte jeg og samboeren på STRIKT lavkarbo i kombinasjon med trening. Denne lavkarboen vi spiser går nok lett under kategorien 50+ til Skaldeman. Jeg har veiedag i morgen, etter to uker uten å vite hvor jeg står - Men etter å ha sammenlignet litt bilder er jeg evig optimist...