Vis enkelt innlegg
Gammel 08-07-12, 21:15   #640
Tarato
Seniormedlem

Tarato sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
Tarato er en juvelTarato er en juvelTarato er en juvel

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

det er nok RBK som er favoritten ja; og så vidt jeg forstod på lydende nettopp ble det et mål? En time styrketrening er bra ja, og tungt.... Timen inkluderer 25 min på ellipsemaskin og romaskin da, så selve styrken er ikke så lang tid. Har et program som er satt opp i forhold til de utfordringene jeg har, og behovene for å trene spesielle deler av kroppen. Men jeg er støl, særlig i mageregionen så det er tydelig at jeg har gjort noe som det er lenge siden sist Skal i vei i morgen også; så får vi se om jeg er i stand til å spise mat etterhvert Styrketrening kan være kjedelig, men er samtidig til glede ved at en kjenner virkningen/resultater så fort. Nå er det en bit sjokkis til, og jeg er bare så sjeleglad vi ikke har pepsi max i huset. Gårkvelden tok på, med litt for mye vin. Hyggelig og morsomt i går, seint før vi kom hjem ble det også - og dagen i dag litt ekstra slitsom... har ikke lyst på vin en gang - snodig??

Mindre bevisstløs og mer bevisstgjort!
Og litt mer aktiv!

Tarato er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ca 20-25 g kh pr dag, helst fra grønnsaker Svar med sitat