Vis enkelt innlegg
Gammel 09-07-12, 11:36   #15553
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Grrrrrrr !

Hvorfor er det komplett UMULIG å overføre bilder og sanger fra min bærbare PC til min nye IPHONE??

Har alltid med andre mobiltelefoner kunnet dra bildene eller sangene over fra lagret mappe på pc, og over til telefonen. Er iphone helt annerledes eller??

Alle apple produkter er anderledes og ikke nødvendigvis så fantastiske som mange skal ha de til. ER blitt en skikkelig hype de der greiene.

Opprinnelig lagt inn av Sanney, her.

apple er apple. itunes er vel en av de største grunnene til at det aldri kommer iphones i hus. itunes er et overføringsprogram, og brukes også til apple's musikkkjøp.

Samma her, det er ganske utolig at de har klart å lage ganske brukbare dibbidutter og dingsebomser, men Itunes suuuger herifra til evigheten. Det er så elendig det programmet at jeg blir sinna hver gang jeg må bruke det. Har nemlig en Ipod som jeg vant og syntes det ble for dumt å kjøpe en ny mp3-spiller når den lå her og slang.

Det jeg synes er så festlig er at man må ha en pc for å starte en Ipad første gang og at for de som opplever at den "henger" seg så må de koble den opp mot en pc for å få gang på den igjen Ikke særlig smart løsning det gitt......

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose