Vis enkelt innlegg
Gammel 10-07-12, 15:21   #15564
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Hvorfor klarer jeg aldri spise middag når jeg har laget den maten jeg har lyst på??

Det er banna bein... Hver gang jeg lager middag klarer jeg aldri spise den. I går lagde jeg noe jeg hadde veldig lyst på, men når maten var ferdig??? NOPE! Da sa magen nei. I dag har jeg stekt fisk! gledet meg lenge til det.. Nå er fisken snart ferdig og det andre står på bordet.. Vil jeg ha??? Nei da!!

HVORFOR klarer jeg ikke spise mat når jeg selv har laget den??
Lager andre den hiver jeg innpå!

Mora til sambo var helt lik, hun spiste aldri en eneste middag med oss så lenge jeg kjente henne... Ikke at jeg har noe råd da.

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Er det noe jeg kan bruke for å fjerne voksfarger barn bruker når de tegner når det har sittet lenge på en tavle? Zalo funka ikke. Har ikke white spirit.

I huset vi kjøpte bodde det en treåring før oss, så jeg har MYE erfaring med voksfarger på uønskede steder! Jeg kjøpte en sånn magic eraser svampå på kiwi og den tok alt.

Opprinnelig lagt inn av VSB, her.

Jeg og, noen gode avvenningsråd?

Konkurrer med deg selv om hvor mange dager du kan gå uten!

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

7up free sliter jeg med å kutte ut.

Alle typer sitronbrus blir jeg kvalm av rett og slett fordi det var det jeg fikk å drikke da jeg hadde omganssyke som liten. Så det er en mental greie. Kanskje skaffe en sånn mentalting?

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Merkelig at det må være så tungvindt, at man ikke bare kan overføre slik som på mine gamle mobiler.

Fordi det er Apple... De skal kontrollere alt, og ha egne løsninger for å låse seg til seg når man først er inne i edderkoppnettet deres... Eller har tråkka i fruktsalaten som sjefen min kaller det

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

altså, nå føler jeg meg komplett amatør her altså - men hvor søren finner jeg ut hvilket blekk jeg skal ha til min Hp photosmart 5510??

Inne på HP.no skal det finnes en guide hvor du velger produktet og så får opp hvilket blekk du skal ha. Men jeg har ikke god nok oversikt over printerne til å finne det. Eller du kan forsøke å spørre på hp sin side på facebook?