Vis enkelt innlegg
Gammel 10-07-12, 16:45   #646
Fedona
Seniormedlem

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Rogaland
Alder: 58
Fedona er en juvelFedona er en juvelFedona er en juvel

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Tarato, her.

Fedona: en kollega av meg bruker noe grønt noe, og jeg antar det kan være det samme. Hun har brukt det en tid, og opplevde det som positivt. Jeg får ikke tak i henne før etter ferien dessverre, og kan ikke si hvilken sort det er snakk om annet enn at boksen var stor (hun viste fram str med hendene en gang). Om det virkelig inneholder de stoffene du snakker om bør vel stå på pakken? Jeg stiller noen spørmål: er de giftige i små mengder? hvorfor er de tilsatt? Fordi vi trenger dem? Forsåvidt kan en del av urtene som er i slike blandinger også være giftige.
Kanskje man burde ha sjekket hva man har i kroppen, hvor mye og hva man bør ha mindre av - og så ta noe som reduserer/skiller ut det som ikke er bra. Men er det ikke litt sånn det pulveret skal fungere?

Så flink du er som trener to ganger/dag VSB! Jeg er strålende fornøyd med en gang jeg. Dagens styrke er unnagjort, og jeg vurderer styrkepause i morgen for å unngå belastningsskade. Altså, jeg gjør de samme øvelsene hver dag, tar i mer og mer - og tror at det kan være bra, men at variasjon er bedre. Så i morgen må det bli gåtur i stedet. Tror jeg... Får se an været.

Og du...er det ikke litt ugreit å fortelle her hva du har spist (og som du kanksje ikke er heeelt fornøyd med)?? Det hjelper meg i allafall å si det, for da får jeg det litt tilbake i fleisen og det gjør det lettere å se i sammenheng med manglende vektnedgang. Og med det kan jeg fortelle at jeg har spist litt 86% sjokolade i dag. Ikke er det godt heller fant jeg ut i dag. Resten av bakonkrispen gikk i søpla i morges. Må skjerpe meg på de to områdene kjenner jeg.

Er litt spent på ferien til uka; vi bruker å kose oss med potetgull på kveldene når vi er i syden. Det tenkte jeg å ikke gjøre denne gangen... Har dere noen gode råd for hvordan jeg kan håndtere det?

Det står ikke på pakken at det inneholder dette. Men "noen" har vel funnet ut det ut og nå sier de selv at det inneholder litt av dette, men at det skal være godt for kroppen. Dr. Young som står bak dette er visst nokså omstridt. Men er det ikke sånn da når en lege går utenom skolemedisinen?... Jeg skal starte opp forsiktig for vet ikke om jeg orker å drikke tre liter av dette hver dag.... Hvor lenge har din kollega drukket dette? Og hvordan har det hjulpet henne? Om du vet da.... Ellers så får jeg vente til etter ferien.

Ellers så har jeg vært hos min healer i dag. Det var deilig og merkelig på en gang. Lang historie... Prøver som sagt alt for å bli stadig bedre. Denne gangen så sa hun til underbevisstheten min at jeg skulle kvitte meg med ti kilo til he, he, håper den hører på henne og at det hjelper på

Kveldskos i syden? Hmmm.... Jeg bruker peanøtter og mørk sjokolade. Hva med fylte oliven? Liker du det? De er jo så gode der nede. Gode fettkilder også.

Fedona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat