Vis enkelt innlegg
Gammel 11-07-12, 08:31   #116
synsegulla
Seniormedlem

Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Vestlandet
synsegulla har en fantastisk aura rundt segsynsegulla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Mars eller aprilstartere 2012?

Opprinnelig lagt inn av Elewyn, her.

Lenge siden jeg har vært inne her nå. Jeg hadde 4 uker pause fra ketolysekuren i forbindelse med sydenferie. For 2 uker siden begynte jeg på ny runde med ketolyse. Jeg hadde trodd at 4 ukers pause skulle ha ødelagt masse for meg. Synes jeg stappet i meg alt mulig usunt (selv om jeg var bevisst på mengder), og gruet meg til å gå på vekten etter pausen. Da jeg startet opp på nytt viste vekten at 4 uker med utskeielser hadde resultert i 2,7kg opp Jeg hadde trodd det skulle vært mye værre! De 2,7 kiloene var tydeligvis bare vann, for de var borte 1 uke etter at jeg hadde kommet igang igjen. Denne uken har jeg gått ned 1,1 kg til, så totalt har jeg nå gått ned 9,1kg med ketolysekuren.

Glad for å være i gang igjen.

Noen andre mars/april startere som fortsatt holder på?

Hurra for deg Holder koken jeg, nærmer meg -17 kg ned nå. Veldig godt at det fremdeles går den veien. Er ikke så flink til å skrive her inne, men hvis du vil lese litt mer om hvordan det har gått, så blogger jeg God sommer til deg

Følg min vei ned i vekt på bloggen min synsegulla.wordpress.com
synsegulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse på vei mot paleo Svar med sitat