Vis enkelt innlegg
Gammel 11-07-12, 11:59   #4
synsegulla
Seniormedlem

Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Vestlandet
synsegulla har en fantastisk aura rundt segsynsegulla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Juli nå, hvordan går det?

Hei. Holder koken jeg. Nå har jeg holdt på siden 7 mars, og har tatt av nesten 17 kg. Jeg forsaker ingenting, koser meg med vin når det passer seg og nyter god og sunn mat. Jeg drar på ferie om ca 3 uker, da venter deilige Tyrkia på meg i 3 herlige varme uker. Da tviler jeg på om jeg kommer til å være i ketose, men det er ikke noe problem for meg å leve sunt der. De steker omeletter og egg, pølser osv til frokost hver dag og serverer de flotteste grønnsaker til alle måltider. Det vil nok bli litt brus i over 40 graders varme, men den skal være sukkerfri. Ellers er planen i ta med majones på tube og en drøy porsjon hjemmelagede knekkebrød. Godt å ha noe for på hotellrommet når man blir småsulten og det enda er en stund til middag. Jeg ser på dette som endring av livsstil, og det ville da vært rart for meg å gå tilbake til det kostholdet jeg hadde "fordi det er jo ferie". Håper alle der ute har en deilig sommer

Følg min vei ned i vekt på bloggen min synsegulla.wordpress.com
synsegulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse på vei mot paleo Svar med sitat