Vis enkelt innlegg
Gammel 12-07-12, 21:19   #373
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Den store film-tråden!

Opprinnelig lagt inn av gamlebyen, her.

Etter å ha sett traileren til Dredd ble jeg skuffa, men så leste jeg Total Films 'anmeldelse' av en visning på ComiCon i San Diego, og kjenner en svak sitring igjen. Judge Dredd er jo bare forbanna kul.
Ellers er det jo ikke lenge til Chris Nolans siste Batman-film har premiere. Gleder meg til Tom Hardy som Bane og er spent på hvordan Anne Hathaway gjør seg som Catwoman.

Ellers, kjøpte Planet of the Apes-boksen på Blue-Ray, samtlige orginalfilmer, pluss remaken (usj) av Tim Burton og Rise of the Planet of the Apes. Vakkert. Kona fikk Harry Potter-boksen i bryllupsdagsgave (and they say romance is dead)

Elsker Tim Burton!

Jeg har nettopp pløyd gjennom alle Beck-episodene. Elsker også svensk krim!