Vis enkelt innlegg
Gammel 16-07-12, 15:30   #4
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Hvor reiser du på ferie?

Det blir ingen tur på meg i sommer. Jeg har hatt ferie to uker nå uten å gjøre noe annet enn å være med venner og familie og handle litt. Hadde besøk av et søskenbarn og hennes to barn i to dager forrige uke.

Skal en tur til Mormor som bor nesten fire timers kjøretur unna. Reiser i dag og tror jeg kommer tilbake på onsdag. Det er ikke allverdens å finne på der lenger... Jeg tilbrakte nesten hele sommeren der før, men vennene jeg hadde har flyttet. Har et søskenbarn (samme som nevnt over) som fortsatt bor i de traktene da, men that's it.

På torsdag kommer en ekskollega som skal være i disse traktene i helga for å være med på Fjellparkfestivalen i Flekkefjord. Jeg skal hente ham på Sola og så skal han sove hos meg første natta. Så blir det Fjellparken med kolleger. En kollega er nemlig nærmeste nabo, og det er helt genialt å være der. Det ene året måtte jeg betale inngangspenger til festivalen for å gå på vorspiel . Jeg gadd ikke å protestere fordi jeg skulle jo på festivalen. Neste år tok de til vettet og flyttet gjerdet sitt noen meter slik at man kunne gå til kollegaen min uten å gå innom festivalområdet. Det er flott å ha en skikkelig do selv om man er på festival. Det er jo bare 100m ekstra å gå.

Senere i sommer skal jeg en svipptur til Danmark. Til høsten skal jeg til Budapest med kolleger for å besøke en ekskollega, og så tror jeg at moren min og jeg skal ta oss en tannlege-og-spa-helg i Riga.

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat