Jeg er så lei av advarsler!
Hei! Nå kjenner jeg at jeg er frustrert så jeg må bare få det ut! Jeg har gått på lavkarbo i noen år nå,og har gått ned omtrent 30 kg,jeg har hatt opphold i vektnedgang,men har holdt på jevnt og trutt. Etter å ha stått i ro lenge går jeg nedover igjen nå. Jeg har begynt å trene og gleder meg over hvert kilo som glir av MEN, jeg er så innmari lei av alle bedrevitere! Den aller verste er mamma,dama som er slank som en flis. Jeg har prøvd utallige kurer for å gå ned i vekt til ingen nytte. Så lenge før lavkarbo-hypen i media var det HUN som anbefalte meg å prøve det. Det gjorde jeg og har gått ned siden. Nå har derimot pipa fått en annen låt. Alt hysteriet i media har gått innpå henne og hun maser hver dag om at alt dette fettet kommer til å tette igjen blodårene mine og til slutt gi meg hjerteinnfarkt og jeg vet ikke hva. I går sa hun at hun skulle ta meg med til legen slik at jeg fikk høre hvor farlig det er! Nå er jo jeg 26 år så hun kan jo ikke dra meg med til legen uten at jeg selv vil,men jeg blir så utrolig lei av å høre på dette dag ut og dag inn. Det verste er at hun bruker det til å "mobbe" med. Forrige uke hadde jeg glemt noe jeg skulle gjøre og da var a der igjen:"du må slutte å spise så my fett,det er derfor du blir så glemsom" hva gir du meg? Hun tror visst at jeg bader all maten min med rømme,smør og masse fett fra stekepanna! Det gjør jeg jo ikke,og jeg spiser masse grønnsaker. Broren min går på Grete Roede og nå er hennes store misjon at jeg skal det også :"nå når du har gått ned så mye gjør det ikke noe om du går over til GR,da kan du spise normal mat" ååååå,blir gal! Hun skjønner jo ingenting. Nei,jeg KAN ikke bare GÅ over til GR,det funker ikke for meg,og jeg er veldig fornøyd med lavkarbo. Det verste er at jeg i svake øyeblikk tenker at hun kanskje har rett,og at jeg kanskje ødelegger kroppen min,selv om jeg går ned. Hva skal jeg gjøre? Er det så farlig som hun sier? Blir så uendelig frustrert,måtte bare få det ut! Takk til den som gidder å lese 
|