Vis enkelt innlegg
Gammel 20-07-12, 09:24   #15
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Jeg er så lei av advarsler!

Opprinnelig lagt inn av LorelaiLeigh, her.

Tusen takk for alle svar,kjenner meg lettere til sinns nå selv om jeg fikk en i dag også når jeg spiste en atkins bar,hun lurte på om hun kunne spise noe slikt,men så slang hun på at den var vel full av fett siden jeg spiste den! Akkurat som om visst jeg skal spise det så MÅ det være fett! Jeeeez! Hun prater jo stort sett for døve ører,jeg har absolutt ikke tenkt å slutte,aldri i livet,så jeg må vel leve med kommentarene. Er bare veldig irriterende å gang på gang måtte forsvare det jeg spiser. har tenkt å gå til legen også,men jeg er ikke så glad i min,hun er lavkarbo motstander på sin hals,så jeg holder meg litt unna. Jeg tenker at den dagen jeg er i mål skal jeg gå og vise meg frem både for henne og andre å si "hva var det jeg sa"

Hihi

Hjernen er full av fett... og trenger godt fett for å fungere. En del forskere mener nå at mangel på riktig fett er en viktig bidragsyter til alzheimers...

Ellers kan du jo forsøke å rolig si "Dette har vi diskutert før, vi vet begge at vi er uenige og vil du virkelig dra det fram igjen? Jeg spiser det jeg mener er bra for meg, så får du spise det som du mener er bra for deg?"

Om du konsekvent reagerer på denne måten så blir det nok før eller siden slutt på å hakke, vil jeg tro.