Tråd: Hobbytråden!
Vis enkelt innlegg
Gammel 20-07-12, 11:00   #18
Fancy
Medlem

Fancy sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Alder: 35
Fancy er ny på veien

Sv: Hobbytråden!

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Veldig flotte bilder generelt. Mye bedre enn det jeg får til. Men det er en ting jeg legger merke til som trekker bittelitt ned for min del - det er at du har et veldig kort fokusområde på neon av bildene - spesielt knelerbildet og barnebildene (jeg regner med de siste magebildene var tenkt sånn) hadde nok i mitt hode hatt godt av bittelitt mer dybde?

Håper du ikke tar det ille opp at jeg sier det jeg synes, altså!

Neida neida

Jeg er veldig glad i bilder som har diffus bakgrunn der personen eller "tingen" kun er i fokus, det er noe som ofte går igjen på bildene mine!

Kneleren, skulle jeg selv gjerne hatt i mer fokus enn bare ansiktet/fjeset, men den var ytterst veldig bevegelig når jeg tok bilde av den, å mtp at det var et uhyre nærbilde, å denne kneleren var usedvanlig !liten!
Var det så godt som umulig å få til! Har sikkert 300 bilder av kneleren, der den er ute av fokus å veggen bak er i fokus :P Bilde er også tatt sidelengs og rotert. Den stod slik rett ut fra veggen. :P Et av de mest vanskelige bildene jeg har prøvd å ta! (skulle sett hvordan jeg stod for å få det til...)

Jeg skal forske litt mer på dybde i bildene, alle tips og kritikk tar jeg til meg

Fancy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat