Vis enkelt innlegg
Gammel 20-07-12, 11:16   #91
milena
Seniormedlem

milena sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: Julitreningstråden 2012

Opprinnelig lagt inn av gamlebyen, her.

det kan slyldes at du rett og slett er litt svakere i brystet enn andre steder på kroppen. Jeg tar med på ryggøvelser enn brystøvelser selv,. så dette er nok helt normalt.
Med hantler kan du kjøre f eks flies og benkpress, en flott kroppsvektøvelse er gode gamle armhevinger (og her får du kjørt armer og skuldre også), du kan jo også benytte deg av peck deck som apparat også.

Tusen takk gamlebyen! Nå googla jeg en og en og vet at jeg er glad i flies fra før av (men, har ikke gjort de på lenge), benkpress skal jeg kanskje tørre å prøve meg på når senteret er bemannet igjen slik at jeg kan få hjelp og peck deck har vi - så det skal jeg også prøve. Armhevinger er min stor skrekk og har alltid vært det, men, får se litt framover.