Vis enkelt innlegg
Gammel 08-01-06, 01:23   #22
dingpot
Seniormedlem

dingpot sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Rogaland
dingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressurs

Sv: Driver dere eller har dere drevet med noen sportstyper

Jeg har drevet med litt av hvert egentlig:

Ridning i alle år, og fremdeles Har egen hest som er bestevenn, treningskamerat og kjæledyr, alt i ett

Åsså har jeg gått på magedans i to år (kjempegøy)

Styrketrening (vekter) har jeg drevet med de siste 3 årene, og pilates og yoga for bevegeligheten.

Jeg er en ivrig turgåer, både meg og uten staver. Elsker å gå lange turer og nyte naturen.

Jazzballett gikk jeg på mens jeg studerte på høyskolen i stavanger ett år.

Voleyball driver jeg med hver sommer, og spiller med min kjære samboer (som drev på høyt nivå).

Stretching er jo bare såååååååååååå deilig! Elsker det!

Åsså elsker jeg å danse! Vet ikke hva jeg skal kalle stilen, men det blir vel en blanding av rnb, magedans, jazzballet, hip hop, alt etter hva slags musikk...(freestyle??) Åååååhhh.... må ha meg en tur på byen snart! Lenge siden jeg har dansa fra meg!

Jah! det var det, tror jeg!

Ingenting er umulig -det umulige tar bare lenger tid. Namaste

"Hvis du gjør som du alltid har gjort, får du som du alltid har fått"
dingpot er avlogget   Min kostholdsfilosofi: naturlige råvarer/lavkarbo Svar med sitat