Vis enkelt innlegg
Gammel 22-07-12, 11:32   #34
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Juliskravling 30+

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Er nå tilbake fra Kreta. Har storkost meg, og holdt lavkarbokost hele tiden. Mye gresk og kretensk salat, fetaost, og grillet kjøtt. Og tzatziki! Namnam! Har handlet inn en del krydder, og allerede invitert en venninne til gresk aften når hun en gang er tilbake fra ferie Er på sunnmøre en dag til hos svigers, og gleder meg til å komme tilbake til Bergen i morgenkveld, selv om det betyr at jeg straks går i gang med å jobbe igjen.

Det var vel godt og varmt der nå? Hvor mange grader var det egentlig?
Leve lavkarbo i Hellas er hvert fall ikke vanskelig! Sååå mye god mat! Særlig grillspydene med god salat er kjempegodt!

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat