Tråd: Uten brød
Vis enkelt innlegg
Gammel 08-01-06, 12:41   #5
ssskaldeman
Medlem

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Sörmland, Sverige
Alder: 83
ssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjent

Sv: uten brød

Opprinnelig lagt inn av scorpius

jeg prøver å få ned vekten min litt, og jeg er ny i alt dette her, så derfor må jeg bare spørre om noe. har fått et inntrykk av at det er så usunt med grovbrød. trodde det var viktig å få si seg...)

Det är skillnad på mat som ger fettlagringssignaler och mat som får dig att bränna fett. Bröd, pasta, potatis och frukt ger fettlagringssignaler. Det gäller även grovt bröd. Enkelt sagt: Karbohydrater leder till fettlagring.

Fet animalisk mat ger fettförbränningssignaler. Men då får du inte samtidigt äta karbohydrater. Fett tillsammans med karbohydrater är en riktigt dålig kost för den som vill gå ner i vikt.

Visst kan du äta grovt bröd om du vill, men då måste du äta så små portioner att du får ett energiunderskott. Då är du inne på energistyrd viktminskning (kaloriräkning).Satsar du på fet animalisk mat kan du äta större portioner och ändå gå ner i vikt. Det är hormonellt styrd viktminskning.

Dietister och nästan alla bantningsläkare tror att det bara finns energistyrd viktminskning. De har fel.

Sten Sture Skaldeman

ssskaldeman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat