Vis enkelt innlegg
Gammel 08-01-06, 13:56   #23
Helene
Seniormedlem

Helene sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Alder: 38
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Sv: Driver dere eller har dere drevet med noen sportstyper

jeg har vert innom mye jeg..

skal vi se.. jeg begynte med turn i 6 års aldere, så forsatte jeg med en år på hånball banen, var ikke noe for meg det heller. Deretter hadde jeg 1 år på Tae Kwon Do, men synest det ble for mye trening.. og så gikk jeg på leikarin i 3-5 år husker ikke men det var lenge. likte det veldig godt og var flink. så la de ned. det var ikke populært nok. så begynte jeg på svømming, svømte i 1 år.. og så slutta jeg på det.. likte det og godt jeg.. men ble aldri flink. etter det hadde jeg mange år uten trening (spilte i korps). og så har jeg ikke begynt på noe annet etter det.

men jeg liker å gå turer.. prøver å gjøre det av og til.. men det er ikke så gøyt alene. og så har jeg ikke noen å gå med. så akkurat nå er jeg sofa gris.

Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat