Vis enkelt innlegg
Gammel 23-07-12, 21:19   #11
aliasdictus
Medlem
 
aliasdictus sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 45
Innlegg: 206
aliasdictus er en juvelaliasdictus er en juvelaliasdictus er en juvel

Sv: Bradley Wiggins er vinner av Tour De France 2012!!!!

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.


Lance Armstrong har IKKE dopet seg, det finnes ikke fnugg av håndfaste bevis, bare spekulasjoner. Inntil det foreligger fysiske bevis for at så har skjedd, ja da velger jeg å tro på mannen.

Du må uttale deg mer presist. Det er pr i dag ikke en fellende dom som sier at Armstrong har dopet seg, og du tror tydeligvis ikke han har dopet seg. På lik linje med en som har kjørt for fort, feks meg, men ikke blitt tatt, så har jeg kjørt for fort, jeg har bare ikke blitt tatt

Jeg er overbevist om at det er noe i alle de spekulasjonene som har kommet frem. Jeg tror også han på mange måter har vært og er en flott fyr, og synes på mange måter han er et godt forbilde. Jeg tror likevel han har dopet seg. Jeg synes det er naivt å tro at han ikke har dopet seg.

Ellers, gratulerer til sky. Overbevisende prestasjoner!
Sykling; en individuell idrett med innslag av taktikk og lagmessig dimensjon, men etter min mening ikke en fullverdig lagidrett. Bare sånn for å hive litt bensin på bålet

__________________
Never doubt that a small group of thoughtful, committed citizens can change the world. Indeed, it is the only thing that ever has. (M.Mead)
aliasdictus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf - Svar med sitat