Vis enkelt innlegg
Gammel 24-07-12, 17:03   #3
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Under 20 karbo i 2 mnd, men vekta står fast

Du sier ikke noe om hvor høy du er, så det blir vanskelig å gjette ca hvor du er i forhold til "normalvekt". Jeg opplever selv at vekttap har gått mye, mye saktere, jo nærmere normalvektig jeg har blitt. (I hele 2012 så langt har jeg gått ned 2 kilo, ketogent kosthold. Det gikk en smule fortere da jeg fortsatt hadde flere titalls kilo å bli kvitt...)

Uansett er det sjelden lurt å sammenligne sin kropp og vekt med "alle andre" - vi er svært forskjellige og har forskjellige utfordringer og særtrekk. Menn går feks som regel lettere ned i vekt enn kvinner, selv om "alt" foregår helt likt. At du har kronisk beinhinnebetennelse kan godt være en såpass stor stressfaktor i kroppen at det også påvirker og forsinker vekttap. (Og om du tar betennelsesdempende medisin er de også kjente "syndere" hva angår å få kroppen til å tviholde på alt den har...)

Det skal ikke være lett, gitt!

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat