Vis enkelt innlegg
Gammel 24-07-12, 17:39   #4
index
Seniormedlem

index sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Under 20 karbo i 2 mnd, men vekta står fast

Jeg ville ha prøvd å øke litt på karbohydratene og sett om det gir resultater. De som har best effekt av under 20g er de som har mye å ta av, 20-30 kg eller mer. Siden du er såpass nær idealvekten kan det godt være at du hadde hatt godt av å legge deg på f.eks. 40-50 gram. Legg til litt mer grønnsaker, evt en frukt til dagen eller en del bær f.eks. Jeg for min del har ligget på 40-70g i 11 måneder, og tatt av 22 kg så langt. Og mine 40-70 har da inkludert en frukt eller to på jobb hver arbeidsdag. Og jeg har alltid gått opp i helgene, og ned mot neste helg igjen selv om jeg har vært meget forsiktig med karbo i helgene. Kanskje noen av oss rett og slett trenger litt mer karbo for å gå ned?

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat