Vis enkelt innlegg
Gammel 24-07-12, 20:12   #15646
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av elien, her.

Flott å takk for svar, å ja jeg drikker myyyye

Men hvor rask "tilbaketrekking" av vann i kroppen kan jeg forvente, på samme tidsramme som det kom på?

Det er vel kanskje mangel på sol å varme, og det fuktige været som gjør vannet stiger sjå meg

Elin

Jeg merket bedring bare noen timer etter at jeg tok tabletten, jeg da, men brukte bare å ta 2 ganger i uken fordi legen min var litt bekymret for hjertet mitt med såpass mye vann i kroppen! Hvor for t det går hos den enklete avhenger nok av årsaken til at man samler væske!

Ofte så er det varmen som gir vann i kroppen, da. Ville ikke spekulert i hva det kan være før legen har fått svar på prøvene, var jeg deg! Det kan være så mangt, så vent heller på prøvesvarene.