Sv: Under 20 karbo i 2 mnd, men vekta står fast
Du går tydeligvis ned i fett siden du krymper. Dessverre kan vi ikke styre om fettet skal forsvinne fra lovehandels, lårene eller fra puppene.
Du må bestemme deg for om det er cm'ene, fettet eller kiloene som er viktigst for deg. (Og til det vil jeg si at alle kan SE cm'ene, men du trenger ikke å fortelle om kiloene.) For meg virker det som at kroppen din ommøblerer. Det må den få lov til å gjøre. Det er endring, og for meg virker det som det er en endring i riktig retning siden du sier at klærne blir løsere. (Mer vannvekt som går av? Eller ned i fettprosent?) Vær tålmodig og se hva som skjer når den er ferdig med ommøbleringen...
Når det gjelder å velge et koshold som du ikke vil leve på - så håper jeg at du gjør deg noen tanker om hva du skal gjøre når du avslutter dette kostholdet og hvordan du skal gjøre det. Sånn erfaringsmessig så er det veldig fort gjort å ta igjen det tapte om man ikke har et bevisst forhold til dette. En klok dame sa engang her inne at hun ble KJEMPESKUFFA da hun hadde gått ned til ønsket fasong - og så oppdaget at det var minst like vanskelig å holde vekta som å gå ned...