Kommer hverken i ketose eller går ned, hva gjør jeg feil?
Kjære alle veteraner her inne, setter mitt lit til at noen med erfaring kan gi meg noen tips 
Jeg fikk påvist insulinresistens for 4år siden og starter så på ketose kur, fortrinnsvis med spis-deg-slank men etterhvert meg egne retter også, gikk over til Lindberg diett etter at målet var nådt, tok av totalt 18kg og var happy.
Så kom jeg i lykkelige omstendigheter i en alder av 41 år, og har nå ei nydelig tulle på 16mnd, men med hennes gravidiet så kom det maange kilo, veier nå 95kg og er 175cm høy, har mål om ca 70kg og bruke 5-6mnd på det
Jeg er nå ferdig med dag 10 av ketose kur, men får ikke utslag på stick og vekten er vel bare -2kg (og det er vel bare væske siden jeg omtrent ikke spiser karbo) og jeg går og er ganske sulten hele tiden, dag 4 og 5 var fæle med hodepine, svimmelhet etc, men det har gitt seg, føler meg pigg i hodet men litt trett nå.
Jeg ligger vel på 15-20g karbo om dagen og min typiske dag ser slik ut:
Frokost: Enten shake (2g karbo) eller ferdig skål med frokostblanding fra spis-deg-slank
Lunch: 2 skiver fra spis deg slank med enten egg eller ost/skinke
Mellom: shake, ferdigrett fra spis deg slank eller atkins bar
Middag: Ferdigrett fra spis-deg-slank
Kvelds: ferdigrett, eller reker m rømme e.l evt med en atkins sjokochrips
I tillegg har jeg drukket 1-2 kopper kaffe med litt fløte, 1 lightbrus, bris og vann. Grunnen til at jeg ikke spiser alle retter fra spis deg slank er at jeg ønsker å redusere bruken av kunstig søtning siden jeg fortsatt ammer lillemor på kvelden. Bruker omega3 og mulittilskudd mineral/vitamin.
Jeg har vært inne og lest på forumet her og ser at både Atkins, lightbrus og kaffe kan påvirke slik at det ikke skjer noe, noen med erfaring?
For lite fett i maten? De rettene fra spis-deg-slank føles ganske magre 
Ikke fått til å trene enda, føler meg for trøtt og sliten, men som mamma til 16mnd barn så blir det ikke mye sofasitting ihvertfall
Noen med tips og erfarin?
|