Vis enkelt innlegg
Gammel 26-07-12, 23:47   #5
Bønna200
Seniormedlem

Bønna200 sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 48
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Til dere som har gått opp igjen

Jeg synes du skal gjøre det som passer for deg. Lavkarbo må ikke bety null karbo, ingen frukt eller ingen potet. Alt under 150 gram karbo per dag er jo lavkarbo.
Men kanskje ikke så lurt å spise "feil" karbo for å fylle opp kvota?
Jeg må ha 100 gram per dag for at ikke stoffskiftet mitt skal kræsje, men har store helsegevinster med det. Jeg teller også kcalorier og kan dessverre ikke spise store mengder med fett.
Sånt finner du ut. Nok en gang, kondolerer med pappa! Håper du finner din sti! Lykke til!