Sv: Noen som har oppnådd bedring på disse punktene?
Opprinnelig lagt inn av index, her.
Vektnedgang er bankers, det er vel for de fleste grunnen til å begynne på lavkarbo. Søtsuget forsvinner også som dugg for solen, med stabilt blodsukker har kroppen ingen grunn til å kreve sukker/mat på samme måte som før. Veldig behagelig. Jeg har ikke engang opplevd antydning til forstoppelse etter at jeg begynte på lavkarbo for nesten ett år siden, mage og tarmer fungerer mye bedre enn de noengang har gjort!
Forkjølet er jeg fortsatt, men jeg blir ikke like satt ut av det som før. Men nesesprayen ligger alltid klar, sånn i tilfelle.
Epilepsi og søvnvansker aner jeg ikke, har ikke disse problemene heldigvis. Men en kropp i balanse fungerer bedre på alle måter, så da vil jeg tro at det gjelder også på disse to områdene. Lykke til i alle fall, du kommer ikke til å bli skuffet!!
Tusen takk for et flott svar! Jeg var alltid så frisk før, men de siste par årene (er nå 30) har jeg altså fått en del helseplager - det er nå gått så langt at jeg skjønte at en livsstilsendring måtte til.
Håper søtsuget forsvinner hos meg også! Det å spise mindre sukker har jo så mange fordeler. Hvor lang tid tok det hos deg før søtsuget forsvant?
Sist gang jeg forsøkte lavkarbo - så fikk jeg et heeelt vanvittig søtsug den første eller andre uken, noe som førte til at jeg hadde litt lett for å gi opp. Men dette er kanskje i den fasen hvor kroppen skal venne seg til å klare seg uten karbohydrater?
Sånn ellers: hvor lang tid tok det før dere merket positive sider av kostholdsomleggingen for kroppen? Man må kanskje ha holdt på i flere måneder for man merker noe?
må innrømme at jeg er blant de som har vært skeptisk til lavkarbo - men når SÅ mange forteller om positive resultater, så MÅ det jo stemme og ha mye, mye for seg 
Nå gjelder det for meg å BITE tenne sammen og gjennomføre dette!
|