Vis enkelt innlegg
Gammel 27-07-12, 12:53   #5
BenteR
Seniormedlem

BenteR sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Noen som har oppnådd bedring på disse punktene?

Leser her inne at en del har hjelp av chrom-tilskudd i starten for og bekjempe sukker-hungeren.
Jeg har også epilepsi, men fikk det selv om jeg hadde levd ketogent i over ett år. Aner ikke hvordan jeg ville opplevd epilepsien på høykarbo, men i gamle dager ble jo epilepsi, spesielt hos barn, behandlet med nettopp ketogen kost. Den dag i dag brukes ketogen kost som en del av behandlingen for epileptiske barn som ikke har hjelp av medisiner.
Forstoppelse er hos meg en saga blott nå. Jeg mistenker at det og leve uten korn er det som gjør susen. Deilig er det iallefall og slippe og grue seg til do-besøk