Vis enkelt innlegg
Gammel 28-07-12, 13:01   #8
Lich
Seniormedlem
 
Lich sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 607
Lich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snill

Sv: Creatin + sukker før trening

-Dette var innteresante innlegg Hypah og Nordmørsloppa.Spennende hvordan det går med helge mat opplegget dit Loppa.

Jeg får her en bekreftelse på det jeg opplever og en oppskrift hvis jeg trenger/har lyst til å løpe ekstra fort.
Hovedsaken for meg er at jeg kan fortsette å trene og at det føles bra,konkuranse er ikke så aktuelt.Men den gode følelsen når det føles som du kunne løpt en mil til,no problem,den er viktig å bevare.
Lavkarbo gir meg også så mye annet som jeg ikke ville unnvært ,så får heller spurten sitte litt langt inne.

Masse løping er et sommer fenomen ,når snøen faller har jeg tenkt å ta opp vektløfting igjen ,hadde brukbare løft i mark og knebøy,men det var 5 år siden.......nå ligger det helt brakk.

Jeg gruer /gleder meg til å ta det opp.Ut fra den jevne energi i løping ,tror jeg ikke det blir noe problem å ha nok energi til tunge løft...Men så var det dette med å motivere seg til å løfte .

Lich er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat