Sv: Under 20 karbo i 2 mnd, men vekta står fast
Hei og takk for svar For å svare på spm/kommentarer:
Skal begynne skrive ned hva jeg spiser neste uke og legge ut! Jeg er 1.66 høy (tror jeg da, var i alle fall d når jeg målte meg sist når jeg var 18, men d begynner blir noen år siden). I følge bmi var/er jeg rett under grensen til overvektig. Og jo, jeg vet det er dumt å sammenligne. Vi er alle forskjellige og reagerer forskjellig, vet t.o.m. og menn går ned raskere, er bare frustrerende :P Går ikke på noen medisiner annet enn p-piller (+ biovit/sanasol, tran og magnesium tabeletter).
De siste dagene har jeg økt karboinntaket litt (begynt med litt kesam, bær og nøtter) og føler allerede jeg har gått ned, men har ikke veid meg. For øyeblikket koser jeg meg med å føle meg tynnere og kommer nok ikke til å veie meg fordi jeg er redd vekta fortsatt er den samme. Hadde jo ikke vært dumt om jeg faktisk må få i meg mer karbo for å gå ned :P
Hehe, ja kan virke som kroppen ommøblerer. Føler magen er den samme, muligens nesten større, men fettet rundt ribbeina er nesten helt borte. Kanskje derfor magenbilringen virker større; fordi øverste del av magen er blitt mye mindre! 
Lavkarbo er selvsagt ikke en såkalt diett jeg skal gå på for å gå ned, så gå over til samme kosthold som tidligere. Jeg vet at jeg må leve slik resten av livet. Men jeg lever på under 20 karbo inntil nå, det har jeg ikke tenkt til å fortsette meg etter jeg har nådd målet mitt. Da vil jeg legge på 5 gram i uka til vekten blir stabil og jeg vet nøyaktig hvor mange karbo jeg kan ha uten å legge på meg igjen. Selvsagt vil jeg være tynn resten av livet 
Har forsåvidt også begynt med trening nå. Prøvd ut Jillian Michaels "banish fat boost metabolism" og "30 days shred" og er veldig fornøyd med disse videoene. Kommer til å fortsette trene, får jo én til å føle seg bra om ikke annet. Digg når man begynner merke at musklene kommer frem 
|