Vis enkelt innlegg
Gammel 01-08-12, 12:06   #4
Anarko
Seniormedlem

Anarko sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Augustprat 30+

August er vanligvis en litt vemodig måned føler jeg, for det betyr at ferien, og sommeren nærmer seg slutten. I år gjør det meg ingenting, etter uken min på Kreta har jeg fått fyllt opp mine sollager, og ser heller fremover mot studier og alt som måtte følge med de! Vekten er snill og, jeg er nå 68 kg, og vipper ikke noe særlig lenger. Eneste er at jeg er så utrolig mye trøtt. Jeg vet jeg jobbet mer enn jeg burde før ferien, og siste halvåret generellt. Jeg lurer på om jeg betaler litt for det nå, siden jeg for første gang MÅ sove middag etter jobb, og jeg kan faktisk stå opp, slik som i dag, føle meg noelunde uthvilt, og sovne igjen på sofaen. I dag har jeg fri da, så da er det lov Studier blir nok noe roligere enn jobb, siden jeg har sagt ja til alt jeg kan av vakter for å tjene nok.

Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat