Vis enkelt innlegg
Gammel 01-08-12, 12:54   #5
vaskeklut
Seniormedlem

vaskeklut sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 38
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Augustprat 30+

Mine tanker er at jeg har fått plass hos en attføringsbedrift, slik at jeg skal få hjelp med å komme meg ut i arbeid. Det gleder jeg meg til!Etter nøyaktig sju måneder i sofaen her hjemme. Ja, nå høres det ut som at jegi kke har prøvd, det har jeg altså, men det er visst ingen som vil ha noen med min generelle utdanning og uten praksis. Sukk. Nåja. Forhåpentligvis får jeg praksis og jobb nå! Og med praksis/jobb så kommer forhåpentligvis kostholdet på plass også. Det var det der med rutiner. Jeg har innsett at jeg trenger rutiner, og forhåpentligvis blir august rutinemåneden! Akkurat nå er det alt for lett å spise alt jeg ikke skal ha. Men august dere, august!

vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat