Vis enkelt innlegg
Gammel 03-08-12, 00:18   #3
Marella77
Seniormedlem

Marella77 sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Skrytetråd- ketolyse

Jeg syns det er flott at du startet en slik tråd, man kan aldri få nok av skrytetråder. Jeg lurte også på det samme da jeg startet, og HER er den, om du og andre vil se

Ellers vil jeg skryte litt selv, hehe....

Jeg startet på Ketolysekuren 8. oktober 2011. Jeg var veldig streng med meg selv, og var i ketose hele tiden, med veldig få unntak. Jeg gikk ned over 30 kg før sommeren, men har skeiet ut en del de to siste ukene, så har lagt på meg noen kg, men skal snart være back on track...

Jeg føler alt i livet har blitt bedre etter at jeg begynte på lavkarbo. Jeg har mer energi, er mer impulsiv og er lettere, selvsagt. Men også lettere til sinns. Jeg er mer aktiv, trener mer og liker livet bedre, rett og slett.

Jeg hadde litt eksem, det er mye bedre også. Jeg er mye bedre i magen, har nå lite luft og jeg kan anbefale ketolysekuren varmt! Alle mine blodprøver (kolesterol o.l) er bedre og innenfor rammene...

Før bilde og etterbilde:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 14.okt 2012.jpg (26,5 KB, 75 visninger)
Filtype: jpg - 27,5 kg :).jpg (43,5 KB, 77 visninger)

Sist redigert av Marella77 : 03-08-12 kl 00:23.
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat