Vis enkelt innlegg
Gammel 03-08-12, 01:13   #48
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Klesstil - dine drømmeantrekk?

Opprinnelig lagt inn av Røsslyng, her.

Mitt drømmeantrekk må være et svart, smalt blyantskjørt, en lys litt løsere silkebluse, og høye pumps til og en råstilig veske fra Salvatore Ferragamo for å gjøre antrekket komplett *sukk!* men, en vakker dag...

Oooh, hørtes classy ut. Liker classy. Man går sjeldent feil med classy.

Aldri hørt om den designeren... Men man skal ikke se bort fra at jeg bruker litt mer penger på klær når jeg en gang blir slanke. Man får ikke mye designerklær i min størrelse akkurat. En kollega som er større enn meg (i omkrets i alle fall) som er "luksushore" driver og kjøper dyre vesker og sko. Jeg kan tenke meg hvor mye designerklær hun hadde kjøpt hvis hun var slank. Det er snakk om at hun har nærmere ti vesker til rundt 5.000 kr (kjøpt i utlandet off course) (Chanel, Marc Jacobs og sånt) og nå ser hun på en veske til 30.000 kr. Og over 50 par sko, mange av dem dyre. Blant annet Louboutin. Jeg hadde ikke gått like amokk som henne, men litt dyre plagg hadde jeg nok kjøpt. Noen fine silketopper kanskje.

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat