Vis enkelt innlegg
Gammel 03-08-12, 01:30   #13
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Augustprat 30+

Hmmmm. Jeg gleder meg til jeg kan klippe håret. Jegh ar sagt til meg selv at med første lønn jeg får, skal jeg unne meg et frisørbesøk i en salong jeg har hatt drømmer om å klippe meg i lenge, men aldri tatt meg råd til. Inntil den tid får håret bare vokse, og siden det vokser som ugress, så begynner det å komme et godt stykke ned på ryggen nå, over midtveis, tror jeg. Ja, nå er ikke jeg lang, men det er mye hår altså varmt er det også. Fint for sambo da, som har en greie for langt, rødlig hår som jeg har Han får vel hjerteinfarkt den dagen jeg klipper meg om det blir mye som går

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat