Vis enkelt innlegg
Gammel 03-08-12, 12:36   #16
vaskeklut
Seniormedlem

vaskeklut sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 38
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Augustprat 30+

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg er sint og fortvila over meg selv som har gått opp igjen ALLE de sytten kiloene jeg gikk ned og jeg aner ikke hvordan jeg skal komme på rett kjøl igjen...

Og jobb igjen på mandag. Vurderer å sykmelde meg for å slippe å treffe noen slik jeg ser ut nå.

Jeg vet hvordan du har det der altså.

men nei. du får ikke sykmelde deg for det. om noen skulle stikke nesa si i det så er det babykilo jegh ar gått opp igjen 35 kg (minst ) av det jeg gikk ned, og ja. det er flaut og alt det der når man møter folk som har sett hvordan man så ut da man var slankere, men det er lite konstruktivt å mure seg inne. du har bein i nesa, carisma - jeg er sikker på at du klarer å skrive på passet til den som måtte bry seg litt for mye, akkurat slik jeg gjør!

jeg har også trøbbel med å komme på rett kjøl, men jeg kan komme med et forslag om at vi gir det et nytt forsøk sammen fra mandag av?

vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat