Vis enkelt innlegg
Gammel 03-08-12, 14:09   #19
Bønna200
Seniormedlem

Bønna200 sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 48
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Augustprat 30+

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Tusen takk Ja, helsa er viktig. Nå har jeg innsett at jeg må tillate meg litt fri. Så har bedt om fri neste fredag, slik at jeg får langhelg før skolen begynner Jeg håper helsa di forbedrer seg også. Jeg elsket Kreta!
I går kveld forsvant min elskelige hannkatt, og jeg har ikke sovet i natt i hele tatt, så når klokken ble 6 ringte jeg jobben og beklagde, og at jeg ikke kom. Dagen har gått til å saumfare gatene i nærområdet, rope og kalle på stakkars katten min. Jeg vet at jeg har gjort alt jeg kan, meldt han savnet på kattens vern og på dyrebeskyttelsen, så nå kan man ikke gjøre annet enn å holde øyne og ører åpne, og vente.

Å, nei! Puse på avveie er det verste som finnes! Håper han kommer hjem snart.
Har du noe IDmerking på ham?