Vis enkelt innlegg
Gammel 03-08-12, 18:50   #672
Tarato
Seniormedlem

Tarato sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
Tarato er en juvelTarato er en juvelTarato er en juvel

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Fedona, her.

Hallo alle sammen er på vei hjem etter en fantastisk ferie i las vegas og California! Sitter nå i Frankfurt og venter på fly til Norge om noen timer. Har reist i over 24 timer zzz jet lag og oppblåst mage etter dårlig mat i ferien. Prøvde så godt jeg kunne å holde meg til lavkarbo, men det er nesten umulig når man reiser der borte og bare spiser på restaurant. Er allergisk mot hvitløk også, og det gjør det enda vanskeligere. Derfor la jeg en plan om å karbe meg gradvis opp til en topp de to siste dagene for så å gå tilbake til lavkarbo og ketose igjen når jeg kommer hjem. Kanskje det vil hjelpe på å kiskstarte vektnedgangen igjen? Skal ikke veie meg på noen dager for har masse vann i kroppen kjenner jeg. Artig å lese hvordan dere har hatt det også Snakkes snart igjen når jet lagen har lagt seg

Velkommen hjem Fedona! Høres ut som du har hatt en super opplevelse og tur. Du skal ikke se bort fra at de siste dagene kan være en god start igjen; blir spennende å høre!

Opprinnelig lagt inn av VSB, her.

Dagens vektoppdatering (kjempe skummelt å gå på vekta...) 71,8 det er 1,8 opp fra minstenotering, men 0,7 ned fra halveis i ferrien. Så må si meg fornøyd

GODT jobba!!! Og du er jo nesten på 70 tallet allerede så det er litt vanskeligere å gå ned, ikke sant?

Jeg var også på vekta i morges og den viste akkurat det samme som før jeg reiste på ferie; 76,6. Men snikveiing onsdag viste 76,1... Og jeg vet akkurat hvorfor jeg var en halv kilo tyngre i dag enn før to dager siden og det var verdt hver eneste ting

Nå skal vi ha middag og grille; gleder meg. Det er bare så deilig å spise en rett etter to uker på hotell hvor en samler litt av alt på et fat - og dermed får stort sett de samme smakene hver eneste dag. Ikke rart en blir lei av maten da

Mindre bevisstløs og mer bevisstgjort!
Og litt mer aktiv!

Tarato er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ca 20-25 g kh pr dag, helst fra grønnsaker Svar med sitat