Vis enkelt innlegg
Gammel 05-08-12, 22:25   #19
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: 30 day shred når man er ekstremt overvektig?

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Hihi

Krasst, men jeg er enig i konklusjonen om at Hypha ikke har peil på yoga og kanskje burde prøve litt før han uttalte seg, ja.

Ikke bare er mange overvektige veldig smidige, men også yoga(+ thai chi og quigong) kan utføres på alle nivåer. Jeg vedder på at de fleste begynner et sted og (forhåpentligvis) blir bedre med øvelse, uansett hvilken sport det er snakk om. (Sånn bortsett fra svømming på dypt vann - hvor man drukner om man ikke blir bedre - fort. )

Haha, ja, evt fallskjermhopping også. Man bør catche poenget temmelig raskt om man vil ha en viss sjanse for å overleve lissom

Yoga er faktisk en sport jeg kan tenke meg prøve for avvekslingens del og krysstrening. Jeg har aldri sagt et vondt ord om yoga jeg da, men at min kropp ikke nødvendigvis er tilpasset yoga pr nu (syklister og løpere er ikke de mest smidige i verden). Det som derimot kunne vært interessant var å se var en ekstremt overvektig person som driver med yoga, det er antakelig like interessant som å se på som en ekstremt overvektig som prøver iføre seg en tettsittende sykkeldrakt for å være mest mulig aerodynamisk
(bare innrøm det, dere har tenkt tanken når dere har sett en ekstremt overvektig mann i en altfor trang kondomdress stille til start i et eller annet mosjonistritt/renn...)

Må man være så innmari myk for å drive yoga da? Jeg fikk melding om at det var ikke et opptakskrav lissom. Jeg er sikkert bare påvirket av yogabilder og slikt. Alle damer som driver yoga i bøker, aviser, blader, magasiner osv er bare supesylslanke og fit som bare det og det lages så lite reportasjer i media om at yoga er velegnet for ekstremt overvektige som ønsker slanke seg eller bli i bedre form.

  Svar med sitat