Sv: Noen som har oppnådd bedring på disse punktene?
TUSEN TAKK for inspirende og flotte innlegg i denne tråden! Det er så fint å høre om alle som har fått et bedre liv takket være lavkarbo, og det må jo føles utrolig deilig. Det som hadde vært flott, er om dere kunne skrive ned også hvilken retning dere følger og hvor "strenge" dere er ang. karbohydrat-grense - og hvor lang tid det tok før dere merket forbedring av plagene?
Og: er det noen av dere som hadde problemer med noe som dere trodde ville forbedres som følge av larkarbo, men som ikke ble det?
Nå kommer jeg også på noen andre ting jeg sliter med, som den høykarberen jeg har vært til nå: oppblåsthet i magen. Magen står som en trommestikke av og til, stappfull av mat. Det gjør det veldig ubehagelig å gå i bikini... Er også konstant tett i nesa.
Til slutt: noen av dere som SAVNER noe mat, ting som dere ikke lenger kan unne dere, og savner livet uten lavkarbo? For i begynnelsen tror man jo at det vil være vanskelig og litt trist å kutte ut enkelte ting. Men så blir det kanskje ikke sånn likevel?
For min egen del er det spesielt noen matvarer jeg synes det blir vanskelig å kutte ut. Svisker (med 63 gram karbohydrat per 100 gram) og Cultura / Biola på grunn av at jeg har forstoppelse i perioder. Appelsinjuice fordi jeg elsker det, og spesielt dagen derpå og etter en fest. Også er jo en sjokolade-elsker som dessverre er litt sukkeravhengig...
Sist redigert av Kristin81 : 06-08-12 kl 14:33.
|