Moro tråd! Jeg startet Ketolyse 1. mai og har gått ned 16 kg og har nå BMI på 25. Skal ned 5 kg til, så ikke så mange kilo igjen. Jeg har vært i ketose uten avbrudd i denne perioden. Mine erfaringer: Mageproblemer er helt borte! Jeg slet aldri med hodepine, men prikkinger i ansiktet og hendene, samt hjertebank. Det forsvant med en gang jeg startet å ta magnesiumpiller. Noe annet jeg har funnet ut er at jeg ikke tåler så godt melkeprodukter på lavkarbo. Jeg går ikke like mye ned, så det har jeg så og si kuttet ut. Mulig dette er noe jeg ikke tåler så godt ellers også...? Når jeg ikke er på Ketolyse, så det skal bli artig og se. Eneste negative jeg har opplevd er Tante Rød... Dette er en historie for seg selv... jeg går på p-piller og er vant til å ha mensen i maks 2 dager. Siden jeg begynte på Ketolyse så har mensen vart i 2 (ikke skrivefeil!) uker!! I disse to ukene går ikke vekten ned ett gram! Litt irriterende ja.. Nå som jeg snart er ferdig så merker jeg at jeg har fått karbohydrat-skrekk... Jeg er livredd for å tilføre mer karbohydrater, men jeg må jo det for å stabilisere kroppen og vekten igjen... Det var min skrytehistorie og brukererfaring