Sv: Skrytetråd- ketolyse
Jeg startet med ketolysekuren 22. september 2010 og har levd ganske strengt hele veien.
Jeg har blitt mye bedre i magen, har ikke hatt bihulebetennelser, bruker mye mindre allergimedisiner og har det mye bedre. Jeg lever ganske strengt enda og står i ro med bmi på rundt 27. Det har lurt seg inn frø, nøtter og mørk sjokolade i tillegg til melkeprodukter, så jeg ligger nok mellom 20 - 50 karbohydrater i dagen nå.
I ferien skeiet jeg litt ut, dvs. jeg spiste noe pommes frites, noe is og diverse annet fyfy, men ble så dårlig i magen (luft) at jeg følte det ubehagelig. Jeg orket ikke å ha det slik og kuttet ut sånne karber.
Jeg har det kjempebra på dette kostholdet og vil ikke tilbake. Du kan trykke på tickeren min i signaturen for å få opp ukentlige vekttall det første året etter start og litt videre. Jeg veier nå en til to kilo mer enn minstenotering på tickeren, men planen er at jeg skal plukke bort sjokolade, nøtter og frø fra nåværende kosthold, samt strupe litt inn på kaloriene for å prøve å gå litt mer ned. Jeg trener og er i god form.
Jeg vil aldri tilbake der jeg var og har endret livsstil totalt og har det bra sånn.
På toppen av det hele føler jeg at jeg har lekt meg 28 kilo ned i vekt! Jeg har ikke vært sulten en eneste dag, jeg har ikke strevd, jeg har ikke sug etter noe som helst og jeg har det mye bedre fysisk og psykisk.
|