Vis enkelt innlegg
Gammel 06-08-12, 21:23   #25
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: 30 day shred når man er ekstremt overvektig?

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Alle damer som driver yoga i bøker, aviser, blader, magasiner osv er bare supesylslanke og fit som bare det og det lages så lite reportasjer i media om at yoga er velegnet for ekstremt overvektige som ønsker slanke seg eller bli i bedre form.

Har du forsøkt å goolge slank med yoga eller yoga for overvektige? Ikke få treff som kommer opp.

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

- trener du BARE for bli slank, bare sterk eller bare utholdende så er vel ikke yoga det jeg hadde anbefalt først

tja, det er jo ganske mye statisk styrke i yoga, om man klarer å holde bandaene gjennom hele økta (75 min der jeg trente), får man jo trent coremusklene mer enn på noe annet jeg vet om så det hjelper jo definitivt på både for å bli slank og sterk.