Vis enkelt innlegg
Gammel 06-08-12, 23:02   #27
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: 30 day shred når man er ekstremt overvektig?

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Man blir ikke slank av yoga, eller trening for den saks skyld. Man blir slank av fornuftig, tilpasset kosthold. Man blir derimot i god form og sprek gjennom å trene, eksvis yoga.

Har jeg lært etter å ha trålet i forumet her....jeg trodde også man ble slank av å trene før noen lærte meg her inne at så ikke er tilfelle

Jeg har trent i alle år, til tider mye, uten at det har hjulpet en dritt. Så la jeg om til lavkarbo, det hjalp litt. Men da jeg oppdaget yoga begynte jeg å miste kilo for alvor. Tre hovedgrunner til det er at det senker stressnivået i motsetning til f.eks spinning, kickpuls, fotball o.l som jeg holdt på med før. Det øker sirkulasjonen og hjelper dermed kroppen å kvitte seg med avfallstoffer, og sist men ikke minst styrker det kjernemuskulaturen som igjen øker forbrenninga. Så jo, man kan bli slank av yoga! (nå rakk jeg aldri å bli slank da det viste seg at man også kan bli gravid av det! men jeg ble slankere)