Vis enkelt innlegg
Gammel 10-01-06, 19:24   #6
Torkil
Seniormedlem

Torkil sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 67
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk
Smile

Sv: Ketolyse og vekttap..?

Opprinnelig lagt inn av Katja

Huff, nå kjenner jeg at motet begynner å forlate meg igjen.. Er som sagt min 7. dag på kuren, å idag føler jeg meg helt elendig. Er kvalm og sløv, plages med hodepine også. følte meg så fin form i noen dager... men nå er jeg ikke i noe storform nei.. Skal det ta lang tid før jeg begynner å VIRKELIG gå ned i vekt? Huff jeg vet jeg er utålmdig nå, men jeg har strevd slik tidligere..

Hmmm... Tror det gjorde litt godt dette også, jeg skl prøve å holde ut litt til, så går det vel over. får jeg håpe...

'
Hei
SDu strever med de initiale bivirkninger som kan oppleves i starten på ketolysekuren, de varer normalt ikke mer enn 7-10 dager. Etter det vil mange oppleve masse energi, godt humør og tiltak som de husker ti år tilbake.Les "slank med ketolysekuren" der er disse bivirkninger godt beskrevet. Det er ikke alle som opplever slike ubehag.
Jeg ønsker deg virkelig lykke til med din vektreduksjon og håper du kommer så vidt at ketolysekuren oppleves som det beste som du har opplevd på mange år.
Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat