Vis enkelt innlegg
Gammel 07-08-12, 18:12   #2
Sugarpill
Pauset

Sugarpill sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 41
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Ok med LITT sukkerholdig saus?

Hvor mye er "litt"? Hvis det var snakk om en teskje eller noe ville ikke jeg brydd meg, men jeg lever liberalt lavkarbo. Hvis du skal følge et ketogent kosthold (som spis deg slank f.eks. er) utgjør en teskje med Sweet Chilli-saus veldig mye, da må du holde deg helt unna, eller lage selv (vet at det er oppskrift på hjemmelaget Sweet Chilli-saus uten sukker her inne).

Appelsinjuice bør du bare glemme. "Helgekos" med sukker hører ikke hjemme på et ketogent kosthold, og vil ikke "ødelegge alt", men ødelegge mye.

Hvis du skal leve ketogent, må du være litt fanatisk. På moderat lavkarbo kan du tillate deg å leke deg litt mer, men for å få til lavkarbo må det uansett være litt gjennomført.

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat