Vis enkelt innlegg
Gammel 07-08-12, 22:58   #15841
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Jo faktisk. De måtte pent gjøre det sist jeg søkte (og fikk!). Henviste til loven blant annet Men, det er jo dessverre slik at det er forskjell fra kontor til kontor og saksbehandler til saksbehandler da. Det er helt vilt.

Takk! Jeg har fått ballen til å rulle i hvert fall, så satser på at den går den veien den skal nå, etter lang tid med stillstand!

Ai ... Det skulle jeg gjerne ha visst for to år siden ... Jaja! Det gikk seg jo til til slutt! Men greit å vite det, for her i Oslo øst bruker de dette argumentet stadig vekk, så da har jeg et tips i ermet i tilfelle jeg hører noen oppleve dette igjen. Sånn sett kan det jo faktisk hende du kan søke bostøtte? Jeg ville i alle fall ha hørt etter sånn i tilfelle.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥